Alătură-te echipei BILBOR

Cum decurge procesul de recrutare?

Vom avea publicate permanent toate pozițiile deschise pe site-ul companiei.

Vei putea aplica aici pentru pozițiile de care ești interesat prin completarea formularului de mai jos si incarcarea CV-ului. Te rugăm să menționezi ce fel de poziție te interesează.

Te asigurăm că vom analiza toate CV-urile și, în cazul în care CV-ul tău va fi selectat pentru o etapă ulterioră, vei fi contactat în termen de maxim 1 lună de la depunerea acestuia.

În situația în care nu vei fi contactat, vom reține CV-ul tău și te vom contacta când vom avea în companie poziții care se potrivesc profilului tău. Indiferent de rezultatul procesului de selecție, vei primi feedback de la colegii noștri cu privire la acesta, prin e-mail sau la telefon.

Posturi disponibile

Căutăm un Brand Manager dinamic și cu experiență care să se alăture echipei noastre și să conducă dezvoltarea și execuția strategiei noastre de brand. În calitate de Brand Manager, veți juca un rol crucial în modelarea percepției mărcii noastre pe piață și în stimularea creșterii prin campanii și inițiative de marketing inovatoare.

 

Responsabilitati cheie:

Dezvolti și execuți strategii de brand pentru a îndeplini obiectivele companiei;

Efectuezi cercetări de piață și analizezi tendințele pentru a identifica noi oportunități;

Colaborezi cu echipe interfuncționale pentru a asigura coerența mărcii;

Creezi și gestionezi campanii de marketing pentru promovarea produsului pe diverse canale;

Analizezi performanța mărcii și iei decizii bazate pe date;

Monitorizezi și analizezi performanța mărcii și faci recomandări pentru îmbunătățire;

Monitorizezi activitățile concurenților și tendințele pieței;

Gestionezi bugetele mărcii și aloci resursele în mod eficient;

Urmaresti vanzarile, evaluezi rezultatele campaniilor si propui activitatile promotionale viitoare;

Monitorizezi si gestionezi canalele de comunicare online;

Urmaresti implementarea strategiei de marketing;

Colaborezi cu agentia de marketing externalizata.

 

Calificări:

Diplomă de licență în marketing, afaceri sau în domenii conexe;

Experiență dovedită ca Brand Manager sau rol similar de min. 3 ani (de preferat in sectorul FMCG);

Cunostinte solide de limba engleza (scris, vorbit);

Cunostinte solide operare PC (MS Office, Internet, platforme de social media- constituie avantaj);

O bună înțelegere a principiilor de marketing și managementul mărcii;

Excelente abilități de comunicare și interpersonale;

Abilitatea de a gândi creativ și inovator;

Orientare spre detalii cu o mentalitate creativă;

Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu cu ritm rapid.

 

Beneficii:

Pachet salarial competitiv si beneficii (tichete masa, abonament medical Regina Maria, bonusuri de Sarbatori, bonus de ziua de nastere);

Oportunitatea de a lucra cu o echipă talentată și pasionată;

Spatiu de crestere si avansare in cadrul companiei;

Șansa de a avea un impact semnificativ asupra succesului mărcii;

Mediu de lucru antrenant și dinamic.

 

 

Alegerea de a te alătura echipei noastre în calitate de Brand Manager iti oferă oportunitatea de a lucra cu un grup talentat și pasionat de indivizi dedicați să conducă succesul mărcii noastre. Vei avea șansa de a conduce proiecte inovatoare, de a modela identitatea mărcii și de a avea un impact semnificativ asupra traiectoriei de creștere a companiei noastre.

 

Dacă esti un gânditor strategic cu o pasiune pentru branding și o dorință pentru rezultate, te invităm să aplici pentru poziția de Brand Manager și să faci parte din călătoria noastră provocatoare!

 

Dacă ai orice întrebări sau observații cu privire la procesul nostru de recrutare, te rugăm să ne scrii aici